solsolsol! fy f*n va härligt!

men självklart är jag förkyld. jobbigt. men har börjat med naturmedecin idag och hoppas på att de snart är bättre :)

så jag har varit hemma idag. ingen skola alls. känns så dums när det var näst sista skoldagen. (för mej iaf)
men har bestämt att ja ska dit imogon hur jag än mår! ska ge järnet sista dagen. också självklart vattenkrig med lärarna :P

men men jag har suttit ute och grejjat i nån timme. sen la ja mej i solen 1-2 timmar. hade självklart sol olja på. så lite bru har ja blivigt. men har ju sjukt svårt att få färg. är ju en blekfis!

hoppas också på att mitt paket från nelly kommer idag :D
måste ju prova allt å se så att de sitter bra. :P
sen min läpp grejj! den ska prövas på direkten ;) hoppas de funkar bra :P

men jag har precis duschat. sjukt gött eftter flera timmar ute i solen.  ska snart gå hem med systers hund. och idiot hunden bet sönder ett par av mina skor idag!!!
sen cykla ner till dagis och hämta embla :)

asså vad tråkigt det är att vara inne när det är så fint väder. de märks i lägenheten kan ja ju säga. börjar bli riktigt stökigt! men vem vill städa då när de är så fint väder?!?!? INTE JAG IAF!!!

ha de gött denna soliga dag :)


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0