åkte hem

skulle vart i skolan till 6 idag. men orkar inte! orkar inte med nått nu!

ska ringa paula också. embla är nog hos dom nu.. ¨så att dom vet att ja är hemma och kommer dit och hämtar embla:)


så idag blir de inte alls mycke.
har lovat embla att hon ska få soppa idag, så det ska jag göra åt oss till middag iaf. :)
så ser min dag ut idag iaf.. har ingen lust att göra ngt.
så ska bara vara med embla och mysa, handla goda frukter, se på film,
så att hon känner att jag iallafall orkar med henne.

känner mej så sjukt störd nu. blir sur för minsta lilla. kan bli hur otrevlig som helst,
jag bryr mej inte om saker, jag skrattar inte lika mycke längre.  jag är inte sån där person.
jävla ångest!


har precis tänt en rökelse och lyssnar på musik. och försöker slappna av bara.

hörs sen..

tjaooo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0