barnet sover <3

ja embla somnade i pulkan.
kom precis hem från nina :)

måste  plocka bland alla saker man köpt. ligger utspritt lite överallt.. :P

å jag är så trött. vill också sova nu. känner att man verkligen inte ställt om sen med tiden.. 
men ska tvinga mej att va vaken till 10 iaf. då är greys slut ;P  haha

ska även lägga över bilderna på datorn hade jag tänkt..
får sse om jag lägga upp några här idag. tar sån tid bara..  :(
annars gör ja de så fort jag orkar å känner att jag har tid över.. ;)


allt känns så sjukt bra nu. embla är som vanligt. fast nästan ännu goare :)  trodde hon skulle vara lite reserverad med tanke på att jag vart borta så länge. men allt är som vanligt och det känns jätte bra.
mamma sa att hon gett embla lite kort på mej och pratat väldigt mycke om mej när jag vart borta- :)  de kändes bra!

ska plocka lite kläder å diska nu.. så hörs sen. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0