beiga naglar

de blev beiga naglar. sååå snyggt! love it!! :)

nej asså jag har så sjukt tråkigt.
sen så gick ja in på internet banken å kolla va mke pengar ja hade kvar. var ju ingen positiv syn. men får pengar
på onsdag då. :) men vart försvinner alla pengar?  sjukt.
men får fixa lite mer pengar. se om ja kan få pengarna för soffan ja sållt till mamma å pappa å grejjor. ;) 

jag är sjukt sugen på att dra på kryssning faktist. min kusin ska dra på kryssning 7 april. å då är de typ 50 pers från hans skola som ska åka.
vill också åka iväg då..
så hallå nån som vill med eller? :D 


jag måste köpa en väska å ha till studenten, hade inte tänkt att ha väska först. men kom på att det är nog bra att ha de. ska ha extra skor med å grejjer. så behöver nog en väska..  :P  typiskt mej å ha med extra skor?! haha  nej men bra å ha faktist :P  ssen ska man ju ha smink å allt sånt med också. så de behövs ju en väska faktist.
men ska jag ha en vit väska?  mina skor är ju inte vita. så kanske kan köpa en väska i nån färg som passar till skorna också..
asså egentligen jag tycker inte om vitt på kläder. man blir bara lortig på direkten. ja iaf jag som har barn ..
det positiva är väll att man ser brunare å fräsch ut :) 

jag har inte skrivit mke alls på flera dagar. å nu idag skriver ja hur mke som helst.. :P 

men ska göra iordning en sallad nu.. :)

tjaooo  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0