den största kärleken

att älska en person är en stor sak. visst man älskar många personer i sitt liv. men på vänner och familj och kärleken är det stora skilnader på hur man älskar dom .

min familj älskar jag så klart det är en av de bästa sakerna som finns i mitt liv.<3

mina vänner älskar jag på ett annat sätt. helt underbara. <3

jag har haft 2 kärlekar kan man väll säga :) den största kärleken har jag kvar. :)
den kärleken jag får och en jag ger till min dotter det är de bästa.
det är sjukt att man kan älska en person så mycke.

jag var 15,5 år när jag blev gravid. och jag var helt förälskad i min dåvarande pojkvän.
vi bestämde oss för att behålla barnet, och hade allt planerat att vi skulle skaffa hus, gifta oss, skaffa fler barn mm.
redan några nätter efter embla fötts viste jag att det här skulle inte funka mellan han och mej. 
men vadå jag har klarat mej bra som ensamstående.
jag är helt nöjd med dom valen jag gjort i mitt liv. det finns inget som skulle kunna ändra dom och inget som får mej att vilja ändra dom.
 
det är så mycket fördommar om unga mammor, är det inte nån som skriver om det är det nån som pratar om det.
men man måste inte vara rik för att kunna ta hand om ett barn.
man ska ju kunna ge det riktig kärlek, och de gör man inte genom att köpa allt barnet pekar på.

min största kärlek är verkligen min dotter. för även om jag blivigt sårad på något sätt,
så har jag alltid henne vid min sida.
nån som älskar mej ovillkorligt. och någon jag älskar tillbaka lika mycket.
det är verkligen det bästa som finns.
det går verkligen inte förklara. men det är verkligen det bästa som har hänt i mitt liv.
och jag har verkligen någon att älska i hela mitt liv. <3

och jag är verkligen glad och stolt över att jag är en ung mamma. :)








Kommentarer
Postat av: Carro

va fint :) Köpte du träningskort på N'joy :D jag och jennifer har ju kort där :P

2010-03-16 @ 09:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0