finaste flickan i världen

embla är vaken än :O  
vad är detta.!?
 fast iofs så sov jag och embla en stund mitt på dagen idag. :) 
kommer nog dock inte kunna somna ikväll nu bara.. 

men men..


kanske blir kryssning nästa vecka med älskade Djemi gumman :) 
vi behöver båda komma iväg på nått kul å galet. så då drar vi på kryssning.. ;)
min kusin från sthlm och typ 100 pers från hans skola ska på kryssning då. så om det blir så att vi ska åka så bokar vi samtidigt som dom ska åka :D 

men emblas pappa vägrar ju svara i tlfn. blir så arg. :@   tänk om de hade hänt embla ngt!?, också vägrar han svara i tlfn. uuh.. ska inte ens tänka på detta nu.. blir bara ännu argare..

men jag och embla har ätit inlagda persikor, och nu ska jag läsa en bok för lillfisen och hon ska sova.. :)

så vi hörs sen ;)

tjaoo  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0