fixa

idag ska jag bleka utväxten. :) nått som måste göras. måste även boka tid för klippning. mitt hår är sjukt slitet. :(

men men.. snatr kommer iaf storasyster hit med muffins :D så ska vi ta en fia. också ska hon låna skrivaren å skriva ut lite papper :)


men men..    får se om emblas pappa kan ta henne denna veckan.. de märks väll.
orkar inte tjata mej till ett svar heller. annars mej spelar de ingen roll faktist.
är van att hon är hos mej hela tiden ändå. :)

det som skulle va bra om han kunde ta henne är att jag kan gå ut på midda ikväll med paula och sara, och sen att jag hinner plugga lite..  och så kanske jag har orken till att plugga..
har säker fått ngt efter mej nu denna veckan. har verkligen inte orkaat med ngt... 

men har fullt upp nu. te vatten å grejjer ska sättas på. och samtal ska ringas :)


tjaoooooooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0