hon sover

embla somnade. väldigt trött var hon. men bra då så får hon sova ett tag och sen vakna å va pigg och glad :D istället för att vara trött och trotsig.. ;)

fick inte tag i emblas pappa. så vette fan om de blir nån middag med tjejjerna ikväll.. tråkigt.


asså k'nner mej helt stressad även fast jag inte behöver vara det. men ja sitter åå tänker på saker som måste göras, men ja gör dom inte. orkar inte. haha..
asså seriöst, kan denna känslan bara försvinna.. 
vet inte om jag är glad, ledsen eller arg. jag är nog allt på en gång.

måste måla mina naglar också. ska nog sätta mej och göra de nu.. :) 
asså hatar mina naglar. helt  tunna å längst ut på nageln vill det alltid skiva sej eller va de heter. men iaf att de översta lagret på nageln längst ut går sönder hela tiden.. :S  jobbigt. men klippte naglarna förut så nu är dom korta, men ser bättre ut iaf :)

ska lägga in dagens låt också :)


tjaooo 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0