igår/idag

igår under dagen var jag och familjen ute vid hamnholmarna och grillade och så. på vägen hem bärde jag embla på axlarna över 1 km. puuhh,, 

sen på kvällen kom caroline och jennifer :D  kul att träffa dom igen. blev mke prat. sen skulle vi ut och åka pulka. vi åkte till dagisbacken först. men där var det kolsvart så dit vågade vi iinte . haha :P
så vi åkte till konsumbacken ist. :D

men var en väldigt bra dag iaf :D

idag har ja inte hunnit gjort allt för mke. embla sitter och kollar på karlsson på taket. jag sitter bredvid henne.. och lilla milo ligger i emblas säng och sover. han har sovit hos mamma å pappa inatt. och mamma gick upp väldigt tidigt med honom. så jjag tog honom så mamma fick vila sej. men visade sej att han också var väldigt trött så jag fick lägga honom :) 

sen vet ja inte vad ja ska göra. :P  nått kul  får man väll hitta på :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0