lite dåligt kanske

jaa.. dålig update.. sorry.

har rökt min sista cigg. hoppas jag!. kommer antagligen fest röka om ja känner mej själv rätt.. 
men vill inte röka till vardags. känns himla onödigt. ångrar verkligen att man börja röka. vilket misstag..
å sen slutar man röka sparar man ju pengar å ser fräschare ut. men ska be mamma köpa nikotin tuggimin till mej eller nått.. sist ja försökte sluta röka mådde ja helt illa å gejjer för ja va så röksugen :S sjukt.. 
och ja vill inte gå upp i vikt heller så då kan de va bra med nikotin tuggimi eller nått..
vill ju gå ner dom kilon jag har kvar till min normala vikt. så då är de ju inte bra att frossa gois å sånt som man blir sugen på när man slutar röka.. :/

min kära systeryster var här å låna kläder förut. ska åka på kryssning i morgon. lite avis faktist..

embla ligger å sussar i min säng. hon vakna för ett tag sen å ville inte somna i sin egen säng. så ska snart bära över henne dit igen. :)

idag sa embla gumman så här till mej :)
-du är snäll mammis. du är min bästa vän. ♥
min lilla gumma kan vara så goo.. hon vet verkligen hur man kan göra en glad mitt lilla hjärta:)

jag måste verkligen städa. kläder överallt. och förtfarande saker sen resan. jag är väldigt bra på att skjuta upp saker.
kanske får ta nån timma i morgon och städa. :/ sorgligt men sant.

har gjort en dekoration i min glasgrejj idag. vet inte va de heter. men fyllt den me torkade rosor och blad å grejjer.. :)  så nu står de i min hylla och ser fint ut :)

tror de spökar hos mej eller nått, haha. för massa saker har försvunnit. :S ( vet att aj är slarvig me vart ja lägger mina saker) men dom är helt borta. tex. några recept, skolböcker å massa sånt.  

morgon dagen ser ganska fullbokad ut. så förhoppningsvis slipper man gå å ha tråkigt iaf ;) 

men hörs i morgon. ska lägga mej å sova så ja inte ser allt stök här hemma.. ;D  haha


god natt





Kommentarer
Postat av: Jennifer Lindström

Jag körde med vanliga tuggimin! :D dom hjälpte faktiskt, sen åt jag myckt gurka! :D haha! och snart är de en vecka! ;-) Nu är vi snart rökfria allihop! skönt.. Pusspåräääj! <3

2010-03-18 @ 23:12:29
URL: http://jenniferlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0