nämen

var ut igår med johanna. :) var riktigt längesen. eller ja meningen avr att vi skulle ut på ankan. men hamna på privatfest ist. :)  men var kul där också. :) sen missa jag och johanna bussen hem. så vi sov kvar i stan. ;) sov typ 3 timmar kanske. somna vid 4 och vaknade vid 8 typ, men vakna 1000 ggr därimellan. sen låg ja i sängen typ 2 timmar.. 
försökte få tag i johanna, men de va helt omöjligt. haha. men löste sej te slut. :)


men men. idag mår man som man förtjänar. haha.. 

sen ska jag hem till Djemi och så ska vi laga mat och se på film. :) och embla ska också med förståss :) ska göra bakpotatis å nått mer. men vi kommer inte på de just nu ;)  
ska bli gött att prata å bara va liksom :) 

kollar på ronja rövardotter me embla nu.

ska snart duscha å grejjer. inte riktigt orka gjort de än. haha.. men ska göra de innan jag går iaf.. ;P
mitt hår ser ut som FAAAN. haha.  använde torrvax i går. så mitt hår är helt torrt å ruffsigt .  hmm..

är så sjukt trött. kommer verkligen skratta åt allt ikväll. haha ja tycker synd om dej Djemi, att du ska orka med mej :P

ska duscha nu å sen göra iordning embla så ska vi gå till Djemi. :)  men men .. hörs ikväll när jag kommit hem.. :)


tjaooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0