nej..

sitter å lyssnar på musik just nu.
embla är sjuk. spydde ner min säng i natt. fast nu verkar hon vara helt frisk- inte ett tecken på att hon spytt..

jaja idag har jag tvättat. eller ja jag håller på med det än. så ska snart ner å hänga tvätt.. :)
sen typ vid 1 eller nått somnade både jag och embla och sov 2 timmar. men var nog behövligt efter denna natt..

men men..

ska kolla på film ikväll. :)   cruel intentions eller va den heter. ;)


åå jag vill flytta. :) får se om man kanske köper en lägenhet efter skolan. eller kanske jämt innan man gått ut. å den lägenheten vill ja verkligenverkligen ha!  fast det är ju så mke som måste fixas. måste låna pengar för att köpa lägenheten. sen om ja inte får jobb. då måste jag få pengar av soc. å de vill ja verkligen inte. men men man måste ju ha pengar också. ..
vill verkligen ha den lägenheten, så det får fixa sej på ngt sätt :P


men ska pyssla lite nu tror ja.. :) se om man hittar nått kul att pyssla med :D 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0