nu är de dax

ja jag ska sova nu..
har haft hur mycke krämper i magen som hellst idag. fast iofs de har ja haft i 1 vecka typ..
nått som är fel. men kan inte komma på vad.. 
typ en kraftigmensverk ggr 10, kommer å går i min mage. håller på några sekunder. sen försvinner de sen kommer de tbx. å så håller de på! :/ 
men kan va omställningen med mat och sånt efter indienresan.. ?
vem vet..!

prio på min inköpslista för kläder är : slitna jeans, och 2 par skjortor ( oversize ofc ) ;D

sen med inredning vill jag ha : 2 par ljusstakar i fattigmans silver. sjukt fint :D

(det är fattigmanssilver för er som ej viste. vill ha sånna ljusstakar fast inte i den stilen på bilden.. )

i sminkväg behöver jag : ögonskugga, penslar, ögonbrynspenna.
ja m.m

massa som ska köpas. men men..

vi hörs i mrgon.

god natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0