ojojoj

vart i skolan å hämta lite saker. men vette fan vart dom där cp recepten är. :S blir sur bara ja tänkter på de.
sen är min samhällskunskapsbok borta + skrivhäftet. får psyk..

men fick låna bok å sånt av läraren iaf. så ja kan plugga lite inför provet..
sen hämta j papper i naturkunskap. ska kopletera några frågor där i morgon också så jag får godkänt..

är på så sjukt dåligt humör. sovit typ 3 timmar i natt. kommer till skolan å där är de ju inte bättre. höll på å få psyk bara att komma in där.

men till lite roligare nyheter då. känner att ja behöver skriva något positivt :)
nina och martin fick en liten dotter i går. jätte sööt.
vill dit och se henne på direkten. men får vänta tills embla är helt frisk. vill ju inte smitta den lilla.  :)


sen har mamma å pappa sagt att dom kanske kan köpa en lägenhet åt mej. :D bara jag fixar allt med hyran å sånt. :D å jag vet ju precis vilken lägenhet ja vill ha ! :D  fast som tur är ska den personen inte flytta än. så då hinner jag kanske gå ut skolan å allt :)  för den lägenheten är perfekt. så den vore inte helt fel att ha.. :)

men ska hänga tvätt nu ja.. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0