You could've been a part of a masterpiece

nyss kommit hem från midda. :) blev en naco talrik för min del ;D var längesen jag åt de. men det var riktigt gott iaf :) härligt att sitta och prata minnen å allt. haha dom andra på restaurangen lär ju ha undrat va vi prata om. så som vi skratta.. :P
å sen ringde embla till mej när vi satt och åt.

embla : hej mammis, vad gör du?
jag : hej gumman, jag sitter på en restaurang och äter. :D
embla: vad gör du då?
jag : jag äter mat :)
embla : jaha, vad gör du med maten då?
jag : jag stoppar den i munnen. ( hahahhaha)
embla: okej, är du med dina kompisar.
jag : ja det är jag. :)
embla : vilka då?
jag: paula och sara :)
embla : okej. hej då mammis. (klick)

så sööt mitt hjärta.. själv hann ja inte ens ställa en fråga till henne innan hon fråga mej nått.. :)  men nu ligger hjärtat i sin säng och sover. också har hon "tjockiströjan" på sej :) hennes favorit tröjja. måste ta av henne den snart. annars blir de nog lite varmt åt henne.. :)

men var en väldigt bra kväll.. måste göras om :)

ska plocka undan lite. sen se på en film. och sova :D

så hörs i morgon :)

tjaoo <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0