annanas

har precis ätit färsk annanas. så sjukt gott. värsta är att hela tungan svider på mej. haha..
jaja.. 
embla ligger och sussar så sött i sin säng. och jag har diskat. har en nedrans tvätthög att ta hand om bara. :O

ååh jag vill verkligen flytta! kände det idag. har vart på så sjukt dåligt humör idag. blivigt sur för minsta lilla.
och då är de inte bra att bo i samma lägenhets hus som sin mamma å pappa! :S
att se dom hela tiden och allt sånt. få massa frågor å sånt hela tiden. neej ja vet inte. hade tänkt att bo kvar här 1 år till. men NEJ tror inte ja kommer palla de.

det är ju jätte bra att bo här eftersom jag får hjälp och allt.
och att ja har ju dom som är barnvakt och sånt om ja behöver. dom ställer ju verkligen upp till 100% 
och jag älskar dom ju sjukt mycke. men nog just drf jag vill flytta. för att slippa bråka å grejjer.
man vill ju inte bråka med dom man älskar. :/

eftersom att embla nästan aldrig är hos sin pappa är de ju mej hon bor hos i stort sett varje dag. hon är kanske hos honom 1-2 nätter i månaden.
så ja de skulle nog vara jobbigt i början att flytta härifrån. eftersom att jag får så mycke hjälp av mina föräldrar.
men ja tror det är ett måste!

åå ja vill ha ett jobb!!! 

ne känner att ja klaga väldigt mycke..  :P


Kommentarer
Postat av: aleksandra

är det kul att vara mamma?

och hur gammal är du ?:)

2010-05-16 @ 23:03:30
URL: http://aleksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0