ett liv i full rulle

jaa, igår kväll hade ja lite folk här. var väldigt trevligt. blev många skratt iaf. haha :D

idag vid 11 åkte jag till min syster firade henne. tog självklart med mej en påse med tryfflar jag gjorde igår i skolan :)  skiiit goda :D

snart ska jag gå till affären. ska handla lite chips. för ja blev ju nämligen barnvakt idag till arwen :)
så då ville tjejjerna ha chips ikväll, så ja, de är väll bäst att köpa de då :P
så ikväll ska jag, Embla och Arwen ska ha myskväll med chips, vattenmelon och popcorn m.m. :)

jag måste shoppa känner ja. är sjukt sugen på de. köpa nya skor, några tunikor, klänningar, leggins, strumobyxor, nagelack, underkläder, smink,   så jag hoppas på att ja får pengar på studenten. dåå blire shopping.  
först å främst skor, klänning och leggins/strumpbyxor.

just de idag är ju johanna och hämtar sin Grand Danois :) fy fan va kul. kommer bli kär i den vovven, de är ju min dröm hund.  ska nog skaffa en själv :P

nej nu ska ja laga mat. ska skala lite potatis och sätta de på kok, så ska ja göra iordning en potatis sallad och ha ikväll. men nu ska jag och embla äta en god pasta röra.
så ska börja nu. de kommer ta  ett tag ;D

ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0