extraextra jag ska börja äta kött!!!

haha jaa jag ska nog försöka börja äta kött igen :)
mycket för min egen skull med näringen och sånt.
men sen också för att min lärare sa till mej att det är riktigt synd att jag inte äter kött med tanke på vad bra rätter jag gör i skolan. och han trodde att jag skulle kunna gå riktigt lång inom restaurang branchen. :) 

så jaa..

måste städa nu ja.. tråkigt men behövligt! en tvätt hög stor som ett berg som måste vikas in. sen en lika stor som måste tvättas. kan inte fatta att ja ens har kläder kvar i garderoben . men den är också full! :P

skulle egentligen ut på picknick med paula och hennes barn idag. men fryser så. så vill inte ut i blåsten.. :(
får ta det någon annan dag :)


tjaooo  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0