fördriver tiden...

100 frågor om mig!

1. Vem är du? sara
2. Ålder: 19, 5
3. Personlighet: väldigt bra :)
4. E-post: de du!
5. Stjärntecken: skytt
6. Jag kommer från: Sverige
7. Jag bor: i vålberg
8. Mentalitet: bra!
9. Civilstatus: singel
10. Spel? little big planet. haha nej men spelar aldrig spel. men va de senaste ja spela :P
11. Mac eller PC? pc
12. 1024*768 eller 800*600? ???
13. Internet Explorer eller Netscape? internet explorer
14. Din bästa egenskap: snäll, glad, positivv!
15. Din sämsta egenskap: blir lätt sur.
16. Husdjur: inget
17. Familj: min dotter Embla
18. Kroppsdel du har mest nytta av? händerna antagligen
19. Kroppsdel du tycker bäst om: haha ja vet faktist inte
20. Jag sover: i min säng
21. Djur jag är lik: ??
22. Tror du på något? ja de gör ja nog
23. Frisyr: ganska långt,. men slitet i topparna
24. Hårfärg: blond
25. Ögonfärg: blå
26. Längd: 173 tror ja
27. Vikt: ---
28. Skostorlek: 40
29. Gillar: mycket,,
30. Ogillar: hm är nog många saker de med.
31. Favoritmat: tacos
32. Favoritglass: chokladglass!
33. Favoritdessert: vitchklad och vaniljpannacotta med flädermarinerade jordgubbar :)
34. Favoritpizza: margarita
35. Favoritdryck: Cola eller kolsyrat vatten
36. Gillar du godis? jag älskar godis :P
37. Isåfall vilken sort? lakrits
38. Min favoritdrink(ar): passoa med apelsin juice
39. Min favoritfilm: många. men astridlindgren filmer är nära hjärtat :P
40. Min favoritdag: ja du?
41. Mitt favoritklädesplagg: hmm. mina trasiga jeans.
42. Min favoritbok: om jag kunde drömma
43. Min favoritmusik: rnb
44. Min favoritlukt: hmm. ja vet inte,. men ska lukta fräscht.
45. Min favoritblomma/planta? lilja
46. Öl eller vin? öl
47. Liknar du en kändis? vet ja inte.
48. Senast köpta skiva: hmm. var nog så längesen så ja kommer inte ihåg.
49. Senast film på bio: prinsessan och grodan
50. Bästa låten i världen: vet inte..
51. Senast lästa bok: champagne flickan
52. Favoritförfattare: stephenie meyer
53. Skriver du dagbok? nej men bloggar :)
54. Bästa årstiden: Sommar självklart.
55. Älsklingsfärg: brunt och turkost
56. Skulle aldrig ta på dig: vet ej
57. Vad ville du bli när du var liten? polis tror ja
58. Blev du det? nej.
59. Brinner för: mitt barn
61. Katt eller hund? Hund!
62. Har du nån nojja? jaa.. om folk gör äckliga ljud å grejje när ja äter
63. Fobier? spindlar, höjder m.m.
64. Deppig eller glad? glad
65. Politiskt insatt? nejnejnej
66. Värdesätter du ärlighet? japp
67. Brukar du dra vita lögner? inte brukar, men nån gång
68. Är det ok med vita lögner? ja ibland
69. Känner du en mytoman? ja de gör ja
70. Har du pojkvän/flickvän? nepp
71. Är du kär? nepp
72. Hur tidigt stiger du upp? 7-9
73. Är det bra eller dåligt? mittimellan
74. Vem/vilka vet mest om dig? hmm,, min familj,
75. Gillar du att slåss? nej verkligen inte.
76. Vad har du på dig just nu? mjukisar och en tröja
77. Vad ska du göra ikväll? sova
78. När var du senast riktigt full? på valborg var ja riktigt full
79. Är du seriös? jaa. fast skojajr väldigt mycke också :)
80. Hur många väskor äger du? 10 eller mer.
81. Hur många bilar har du / din familj: jag har ingen men mina föräldrar har 3
82. Hur många syskon har du? 2
83. Isåfall, vad heter de? camilla och marie-louise
84. Hur många timmar sover du per natt? 6-8
85. Vem är snyggast i världen? brad pitt eller davis beckham.
86. Vad är du allergisk mot? inget
87. Ska du duscha idag? redsan gjort
88. Vad är det för veckodag? söndag
89. Vad är det för datum idag? 16 maj
90. Vad gör du nästa år? jobabr hoppas ja ;)
91. Är du likgiltig? vet inte.
92. Hårdrock eller synth? inget
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? på landet
94. Har du utländska föräldrar? Nej
95. Gillar du att laga mat? jaa :D
96. Märkeskläder eller secondhand? märkes
97. Hur många par skor har du? 15 par kanske
98. Är du sexuellt frustrerad? Nej,
99. Vem är snällast just nu? embla <3
100. Var har du ont? ingenstans..



god natt. nu ska ja sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0