förr och nu

om man egentligen tänker på vad många kompisar man haft, och självklart har. det är sjukt.
vissa har man kvar. andra vet man inget om längre.
typ som jag. jag växte upp med ett umgånge. då umgicks vi jämt. ända tills ja börja högstadiet.
ja där började man umgås med massa olika människor. träffade helt nya.
sen någonstans i mitten från högstadiet och nu så kanske man bytte lite igen. och sen nu är det nästan helt nya, .
visst man har kvar dom gamla vännerna. men man har inte samma kontakt längre. vilket är riktigt tråkigt.
den grunden av dom riktigt äkta vännerna man haft. kanske jag umgås med hälften av dom.
visst man pratar när man ses, men man har inte direkt något att prata om, som man hade förr.

men jag är riktigt nöjd hur jag har de nu. visst det kan alltid bli bättre. men det finns inget som är dåligt.
men undra hur de hade vart om man fortsatt umgås med dom ja umgicks med först. undra hur mitt liv sett ut då?

men det är ju tur att jag levt mitt liv som ja gjort.
annars kanske jag inte haft min underbara dotter. och inte dom underbara vännerna jag har nu. 

lite tankar som bara flög i mej.

men nu ska jag sova.. så ha de .. :) 
tjaooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0