min helg + shopping!

fredag:
ja ifredags var de ju valborg. :)  då åkte jag och johanna in till stan och var på fest på herrhagen. eller ja fest å fest. inte så mycke röjj. men spela spel .. hahahah!det var väldigt kul. men blev lite för mycke. och en del saker som nog skulle vart ogjorda! men men inget värre iaf.   men en värd kväll iaf.. :) 

lördag: 
jag somna i en soffa. haha på lördag morgon. tp vid 6 på morgonen. vaknade vid halv 10. gick upp och kolla mej runt. där låg johanna och dom andra och sov.
så jag smög mej upp på toaletten och tvätta av sminket. och fyfaan vilken baksmälla!!!
sminkade mej .väckte dom andra vid halv 11.
åkte in till stan då med johanna. 2½ timme kvar tills bussen hem gick  blev ett stopp på donken. satt där och åt en pommes och en mjukglass och självklart en cola. :)
sen blev de shopping :D på bakfyllan liksom haha..  men fick med mej 4 plagg hem :) 

idag:
embla kom hem vid 11. åkte till edsvalla där de var MC och bil utställning. VERKLIGEN NÅGOT JAG ÄR INTRESSERAD AV! (not!)
men åkte med pappa dit. jag och embla fikade och lekte runt. :)
sen blev de hem och göra tacos och njuta lite mer i solen.
nu ligger jag här fortfarande mätt efter 2 timmar. haha
embla kolla på film. :)

här kommer min shopping!
skjorta från gina tricot 149:-



skjort klänning från vila 299:- men var erbjudande så den kosta bara 99:- ;)
köpte en likadan med blå prickar. :)
har den med blå prickar på mej nu. världens skönaste.




linne/topp vet inte va ja ska kalla de.. men men från bikbok iaf 200:-
ser inte lika fin ut på bilden som i verkligheten. men super gulligt iaf :)



härliga sommarplagg :)
men vill shoppa mera nu.. så får nog bli en tur i stan i nån dag nästa vecka :)
kanske 1 till skjort klänning om dom finns kvar kanske.. men dom lär ju ha gått åt. men mera vita saker måste ja ha..
vitt är egentligen den opraktigaste färgen man kan ha på sej om man har barn. lortiga små fingrar som kladdar ner det vita. men ändå. det är nog en av dom finaste färgerna man kan ha på sej på sommaren . man ser ju brunare ut  och det är fräscht med vitt :)

ååh ge mej sommar nu!!

neej ska fixa nått till embla att äta. och snart lägga henne.. :)


härs sen :)

tjaoooooooooooooooooooooooooooo <3

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0