ovärd skoldag

haft en lektion idag mellan 12-13. kändes ganska ovärt.
men men är hemma nu. ska snart ta cykeln ner till dagis och hämta embla :)  bara det kan sluta regna.
ska städa lite. städa det är ju nått som verkligen hör till vardagen. gör det varje dag. det tar ju aldrig slut. !

från det ena till det andra.

jag läser måmnga olika bloggar. och iblad kommer de upp inlägg om unga mammor vad korkade vi är som skaffar barn tidigt. blablabla.
men kan ju säga att skaffa barn är det bästa jag gjort i hela mitt liv! det finns inget bättre än den kärleken man får av sitt barn.  självklart är de ingen dans på rosor. det finns jobbiga stunder när man mår som piss. men man har fortfarande sitt lilla barn som är där och gör en glad. :)   asså det ät ju inte så att jag råder folk till att skaffa barn i ung ålder. men man är ju inte sämre mamma bara för att man är ung.
ja sjäv tycker att det är ju så roligt att vara ung mamma. roligt för barnet som har en ung mamma och pappa. och att man får mer gemensamt.
men det är ju ett väldigt stort val. och man måste ju verkligen vara mogen för att klara den stora uppgiften som det är att ha barn.
så jaa. :)
det är verkligen det bästa som hänt mej :)


ha de bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0