rulla rulla liten bulla

idag har jag varit i skolan :)
gjorde ett muntligt prov i alkoholhantering. så nu har jag VG i den kursen. göttmooos! kan satsa på MVG med. men har inte ork eller tid till de..  är väldigt nöjd med VG. :)
ja annrs har ja inte gjort så mke.. lämnade in uppsatsen i samhäll om EU. :)

sen kom aj hem. hämtade ut aket med massvis med barnkläder från BLINGO :) sånu är en del av emblas present klar. kläder för över 1000 kr.. och var bara 6 olika plagg.. svider lite. men dom är sjukt fina. så lätt värt de :)
 
sen bakade jag massvis med bullar med embla. blev väldigt goda. :)
efter det gick vi ut en stund och embla cyklade och vi busade och hade oss.. sen kom amma hon hade köpt 3 par skor till embla.. :) jätte fina :)
 sen blev de en film och varva ner lite. sen somna lillhjärtat och jag har röjt undan all disk m.m.

ska nog sova nu.. tidigt å bra! är sjukt trött. imorgon blire skolan igen och på kvällen kommer Djemi till mej. på onsdag åker hon till grekland och har praktik i 2 veckor.  och det värsta är att hon sen under hela sommaren kommer vara där och jobba.. jaa är inte lite avis.. :P  haha

nej bums i sängen nu!

TTYL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0