snark

ska snart krypa ner i sängen. har lagt fram alla emblas presenter på bordet i köket. får se vad embla säge rimorgon när hon vaknar :) 
kan INTE FATTA att min älskade fina prinsessa blir 3 år imorgon?!?!??! har jag verkligen varit mamma så länge. att min lilla skatt har funnits i mitt liv så länge och förgyllt mina dagar. <3 

gjort av med 900 idag  :S sen även beställt kläder på nelly för 1200 typ. de svider i plånboken.
köpte en jeans jacka i stan idag. 2 säckar betong,  lite fika som embla ska ha med till dagis, present till embla och nått mer.
beställde 3 klänningar, 1 par skor, nått läppgland som förstorar läpparna, 2 par leggins till embla och 1 par till mej. :)

ringt soc och krånglat idag också. inte så kul. men man måste ju leva också.

så jaa. sista spurten i skolan nu. sjukt vad fort de går men ska bli jäkla gött!

ska njuta denna sommaren och hitta på så mke saker ja kan med embla.
får se om man hinner och har råd med nån sista miinuten med paula också kanske. vi har pratat lite om det iallafall.  det vore ju nått iaf. bara få koppla av 1 vecka utan bekymmer.! och kunna ligga på en strand och sola utan att oroa sig för att barnen är borta eller att dom ska bada hela tiden. och bara busar. utan att bara få komma ifrån verkligheten lite.

så mycket i skallen nu. och nu känner jag att den värker lite också. ska ta mej ett glas vatten och sen sova,

nattinatti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0