bla bla

idag har de vart prov både muntligt och skriftligt. och det gick bra. :) 
jaa visst ja hatar muntligt. baa den där känslan när man sätter sej där och ska börja prata.. fyfaan!
men är jävligt glad att det är över ;) 

imorgon ska embla vara hemma med min syster igen. febern har inte gett sej än :/ 
jag ska till skolan och plugga samhäll.. jippie! vad kul..
nej inte min grej. det är ju tur att man har en bra lärare iaf :)
så antar att det inte kommer komma typ någon från min klass till skolan imorgon. men jag åker dit iaf och pluggar samhäll så ja får dreten gjord! eller ja bara man får en bra början på de. och få hjälp att komma igång !


men ska även städa imorgon. massa att städa, som vanligt.. men ska göra de. sen har jag lovat embla och paulas barn en picknick imorgon. så det får de bli också :)

men ska sova strax.
härligt att sov rutinerna börjar bli bättre. :)


sov så gott.. :)


tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0