bakfylla!

embla har varit hos sin pappa hela helgen, medans jag har fått slappna av lite och bara fått tänka på mej själv :)

i fredags så åkte jga till kusinvitamin som fyllde 18, åt mat och tårta :) väldigt gott!
sen efter de åkte vi hem, jag kolla på en film sen somna jag :)

igår åkte jag till avika marten med mamma å pappa. köpte mej en massa strumpor bara. :P
sen åkte jag till cornelia, duschade sminka mej, fixade cornelias hår, sminkade cornelia, målade hennes naglar. kom dit lite mer folk. :) sen började vi festa. och de var nog lite för tidigt, för redan vid 9 tiden var alkoholen slut så vid 10 åkte vi till harrys, och drack alldeles för mycket. men var en riktigt bra kväll. ! :D

vaknade upp idag bakfull som ett sviiin, jag brukar aldrig bli bakfull men idag har vart en sjukt jobbig dag. haft huvudvärk halva dagen och trött so ett as.
pinsamt att gå på bussen också vid cornelia en hel fullsmäckad buss och där kommer jag in bakfull och jävlig :P haha
men men kom hem och då va embla hemma med mamma å pappa. jag och embla gick till oss och har kollat på film och ätit hemma gjord pizza fram tills nu. embla är inte alls trött medans jag knappt kan hålla ögonen öppna :P   embla som väll någon timma på dagen förut. (inte bra, för hon kommer aldrig somna ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0