blir så trött på mej själv! :O

mitt pass är spårlöst försvunnet!
blir så jävla arg.

det är ju såhär att i december åker antagligen jag på en semester. och jag vill inte fixa ett nytt när jag kan använda mitt några år till. så himla störande. men får väll åka och fixa ett nytt vilketfall.
men har verkligen letat på miljoner ställen och det är hellt boorta??

ikväll kommer milogubben till mej och embla. :) ska vara barnvakt inatt. ska bli spännande och se hur det går. :D hoppas att han inte blir allt för ledsen. :)

annars händer de inte så mycket i mitt liv. söker jobb. eller ja de få jobb som finns.
ska man behöva flytta från värmland för att hitta ett jävla jobb??
ja vad gör jag mer. ?   jag letar lägenheter på våxnäs. nån som vet någon? helst en 3a. annars känns det ju inte som så stor id'e.
annars försöker ja ta tag i mitt liv och ska gå ner i vikt.
2 kg borta redan på 2 veckor :) 13 till så är ja nöjd! :) och eftersom jag är med i viktväktarna så får man ju äta vad man vill. :) så äter gör jag :) ingen svält här inte!!

jaja nog tjatat för mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0