där grisarna kör biiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!

igår var jag och lillfisen i stan och hällsa på hos cornelia och hennes små vildar. :) barnen lekte av sej medans jag och cornelia fick prata av oss :) och embla kletade tuggui i en tuss i hårbotten, jag får panik VAD SKA JAG GÖRA????!!!???!!!
cornelia - du kan få kökssaxen om du vill?
jag- är du galen!! jag tänker inte klippa av min dotter håret!! :D
cornelia- hahahaha
jag- fram med matolja, eller du sök på datorn föresten om det hjälper, jag tror det gör de.
och det gjorde de.
fick kleta in olja i emblas hår under en riktigt skrikig protest. jag höll i embla medans cornelia smeta in olja. och tuggumit försvan. men embla såg ju ut som om hon aldrig tvättat håret. hahaha

vi skulle ta bussen hem från wåxnäs vid 5, och självklart är bussen full när den åker förbi. så jag och embla stod och vänta på en extra buss. tiden gick och gick, jag ringe runt till mamma å grejjer.
efter 1 timme fick vi höra från värmlands trafik att dom inte ska skicka ut nån extra buss också sa dom att man skulle få vänta på nästa buss som gick vid 8!! och jävlar va stressad jaag var, kl 8 skulle jag vara hos jennifer som firade sin födelsedag :)
fick ringa min syster och be henne hämta mej och embla. <3 halv 7 var jag hemma. stressade på med smink och kläder.

kvart i 8 åkte vi till jennifer åt mat och pratade och förfesta lite. :)
åkte sean till kil. där var de ju väldigt dött. men försökte göra det bästa av situationen :)
men vid 12 åkte vi in till stan och va på scoore. :) där var de sjukt mycke folk. :)

men jag hade en väldigt bra dag/kväll igår :)
idag är jag lite trött, ska ta på en film jag och embla kan se på. och mysa i soffan hela dagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0