lycka

varför blir man så lycklig av att handla kläder??
jag älskar de!

shoppoholic?? JAA!!

men hitta ett par döö snygga boots på din sko, och en guns n roses t-shirt på hm.
jag är just idag lite lyckligare. :)
men är ett himla krångel att ha med embla på stan :S är ett barn i trottsålder råder ja er att fixa barnvakt innan ni ska shoppa. fick inte ens med mej hälften av de ja skulle.  skulle ha köpt bh, trosor,  nått till halloween,.. men men. får ta de nån annan dag. :)



ibland undrar ja hur man klarar sej som ensamstående?
man kan ju säga att jag har embla så gott som på heltid. (visst får hjälp av mamma och pappa under veckorna några timmar då och då, och nån natt ibland) (sen även hennes farmor som hjälper till nån natt i månaden)
och hennes pappa då? (inte allt för ofta hon är där. :/)


men jag känner nu att jag behöver ett brejk.
-jag är trött hela tiden
-blir sur för minsta lilla

missförstå mej inte, jag älskar att vara med embla. men trottsåldern är riiiiiiktiigt jobbig + att embla är en riktig bestämd tjej.!! 

skulle kunna prata med hennes pappa. men så jävla trött på att tjata. han har ju alltid andra planer. men stör mej så. själv får ja planera saker efter embla liksom. men men det är väll det här som är skillnaden i att vara mamma och pappa!
faktist är de en stor skilnad i det. en störande skillnad som nog inte bara jag stör mej på.

neej !

ska begrava mej under täcket och kolla på greys nu.. 


                                               ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0