oooooooooooooooooooont

har ont i hela jävla kroppen. typ som jag har träningsvärk ända ut i fingertopparna. :S
har blivigt mer förkyld.
är allmänt trött på det mesta.

pratat med soc också. ska få papper om massvis med hyresvärdar i karlstad. flytta bliiiiir :)
börja om och klara mej själv. är alldeles för bekvämt att bo här. ska bli vuxen ;)

ska ta tag och börja diska nu snart, sen plocka in kläder, sen kanske slänga i en tvätt, om jag orkar mej ner i källaren. ;)
sen har jag nog 1000 olika papper överallt i hela lägenheter,
dagis papper, soc papper, räkningar,  ingen motivation till att städa.
har egentligen för ont. men måste väll! :)

embla ränner runt här hemma och trottsar, busar, skriker, skrattar, leker, gosar, pratar, tjatar, <3 och ja jag är trött och vill sova :/

men men rycka om mej lite och ta tag i diskningen nu.. !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0