skjut mej.

faan vad jag är trött.
somnade ju igår i sofan när klockan var halv 6 typ och sov till halv 7. så igår var de skit svårt att somna när jag väl ville gå och lägga mej.
så somnade vid 1-2 nån gång. gick upp vid 8.
det är för lite sömn för min kropp tror ja. för uuh vad trött jag är!!

idag ska vi gå till sjösala, jag embla, nina, casper och lilla leia. :)
barnen ska få leka av sej lite :)
sen ska jag hem och vika tvätt. efter de vet ja inte vad de blir. men kolla igenom alla papper och se vad som behövs fyllas i och skickas iväg, och all sån dret.
hatar alla dessa papper. och sen fattar ja ju inget av en dreten heller. lika jobbigt varje gång de ska fyllas i. :/

men men. ska ta på mej och skruttan kläder nu. och göra oss iordning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0