uppuppuppupp!

ojj va glad ja blev när ja såg att de va så många som kollat min blogg idag:D

embla har gått och blivit sjuk. :( somnade vid halv 7- och vaknade vid 10 och har hostat sen dess. nu ligger hon här bredvid mej och sover typ :)
känner att jag själv också börjar bli sjuk igen. bäst att börja med eschinagardinnan de bryter ut helt..

denna veckan ska ja vara nyttig. syndat väldigt mycke veckan som varit. :(
dumma mej!!

skäpning på mej nu!!

nått som jag verkligen hatarmed mej själv just nu är att ja lägger allt åt sidan och hoppas på att de löser sej iaf. är så jäkla trött på allt som har med att söka jobb och mycke annat.
vill begrava mej under täcket några veckor och piggna till .. sen när jag vaknar är ja en ny människa som slipper va trött på typ allt!
typ som en fjäril som kommer ut ur sin kockong? stavning?!?!??!
men man kommer ut fin fräsch och börjar ett nytt liv som något vackert!
iställer för att va en larv som känner sej ständigt trött och bara väntar på förvandlingen!! 


ja nej ni gott folk nu ska ja sova..


god natt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0