yr i skallen

tror inte jag återhämtat mej än. fortfarande yr och illamående!
men inte så mycke att göra åt.

vissa säger att ja ska till sjukan och limma/sy eller nått. andra säger att de inte är något att göra åt.

ja vet inte. men orkar inte. ska gå och begrava mej i soffan snart och vänta på att mamma kommer om 4 timmar. :/

men min prinsessa är hemma nu iaf. somnade vid matbordet förut också.  så hon kommer va uppe länge ikväll.

uuh folk har skrämt upp mej så. kommer drömma om mitt jävla finger inatt. kommer drömma om att jag får en platt fingertopp säkert. elelr att de ruttnar eller vad som hellst! uschamejja!

men ska se på en film med min lilla sessa nu. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0