allt möjligt!

idag har jag varit på intervju! gick jätte bra. ska på en till intervju nästa vecka me samma företag :)
men hoppas på att det går lika bra om det gick idag. :)

imorgon måste jag fixa mitt cv. saker som ska ändras. ska äen ut på promenad först med mamma å pappas hund, och sen min systers hund! ska ner till dagis och lämna embla.

börjar känna mej sjuk också. helt trött i hela kroppen. men imorgon ska jag träna. bara tränat 1 dag denna veckan. måste bara bli lite peppad. :) så ska peppa hela natten. så imorgon ska de tas nya tag!

embla sover om en stock. hon somna i sin säng ikväll, vaknade och kom till mej. och självklart har jag sett på en skräck film, så jag låter embla sova kvar hos mej.
vet inte varför jag utsätter mej för sånna filmer. haha
men ja hatar de verkligen de finns inget värre.

jag och min sessa <3


god natt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0