de värker!

lite träningsvärk i nästan hela kroppen. usch! jobbigt. men då vet ja att ja gjorde ngt bra igår iaf :)

embla är sjuk. dom ringde från dagis vid halv 10 och sa de.
så då börja allt krångel å fixa ngn som kunde hämta embla ganska fort. och 100 samtal senare fick ja iaf tag på 1 person :) min kära syster. <3 eftersom att jag hade praktik på sommarro tar de ca 1-1,5 timme för mej att komma hem...  men men så äre. !

men har shoppat idag .)
svartajeans och ett baslinne till mej :)  klädhängare, ritblock, färgpennor, trollspö till embla :) var ju tvungen att muntra upp min lilla sjukling, och sen så ska hon ju vara borta hela helgen från mej :(  skruttan <3

men skulle ha haft praktik på restaurang pascha var där och prata med dom idag. men tiderna där passar mej verkligen inte alls tråkigt nog, så jag måste ringa dit imorgon..

men ska fixa praktik på farbror melkers uppe på duvan huset ist. redan pratat lite med dom :)
så de ska gå bra. och där kan ja även ha en chans till extra jobb :)

krångel krångel. nån som har ett jobb att ge mej eller??!?!?!



jaja ska mysa med lillgumman. sen ska ja försöka att hinna träna :)


tjaooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0