det går åt rätt håll

förra veckan tränade jag 4 dagar. :)
och träna även idag. känner verkligen att min styrka har försvunnit. så ja ska börja ett lite bätte liv nu! så INGEN får fråga mej om utgång denna helgen :P  för då skiter de sej. ska träna hela helgen.
nån som är på?? 
promenad + gym hela helgen :)
ska ut och gå imorgon tänkte jag, onsdag träning, torsdag träning.

har börjat mäta magen å allt sånt också. även om man inte rasar i vikt kanske de syns på andra sätt :)
men 10 kg vill jag ha mort minst! hur ska detta gå när jag ska ha praktik på caf´e??
valde en fettma utbildning. hhaha, nej då. man gör ju sej själv till den man är.

jaja nu ska ja ta en cigg :)



tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0