drömmar

drömde om min farfar inatt, drömde att han hade kommit tillbaka.
han var med min farmor hela tiden, och jag kommer ihåg hur jag bara grät och grät i drömmen. jag ville inte att han skulle försvinna igen. han kom för att träffa alla sina barnbarns barn. och för att få träffa farmor en sista gång. och att han och farmor satt i en varin stol och alla i familjen var med.

det var en sån jobbig dröm. mådde dåligt när jag vakna! satt och fundera på vad som hände i drömmen om han sa något. men det ända jag kommer ihåg var att jag grät så fruktansvärt mycket.

saknar min farfar väldigt mycket. han var alltid så orolig för mej. tyckte jag skulle ha kläder som täckte magen så jag inte blev sjuk. att jag va för snäll mot alla runt mej. han var jätte rädd att något skulle hända mej.

min kusin såg farfar i sina drömmar för 2 veckor sen kanske och då hade han varnat henne, att hon skulle säga något till famor.
men med min dröm vet ja inte. vet inte vad den betyder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0