god morgon!

eller ja, gick upp vid 8 idag. satte på tvn och gjorde frukost till embla och jag hoppa in i duschen. och nu har jag blåst håret och börjat sminka mej och ätit frukost.  
embla börjar dagis vid 11 idag, eftersom att jag har så konstiga tider på folkuniversitetet.
så jag åker in till stan vid halv 12. ska möta cornelia och prata lite.:)

slutar vid 3 idag. så de blir en kort dag.
är inte lika trött idag heller. för igår var de inte långt ifrån att jag somnade mitt under genomgången! bra gjort!!
haha "läraren" fråga mej t.o.m om jag var trött. eftersom jag satt och gäspa var och varannan minut.

men ska skriva klart mitt cv idag vilket känns bra. för nu vet ja att jag har ett riktigt bra cv :D

men nu ska resten av sminket på :)

tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0