ja vet inte !!

alltså så mke som stör mej just nu. eller ja mke å mke. men en del saker som gör mej så arg och besviken.

man har ställt upp till 100% men inte fått ngt tillbaka typ. pratar aldrig längre. men alltså så jävla tråkigt. 
tycker det är riktigt synd. men alltså man orkar ju inte höra av sej tillslut.
man får ju ingen lust till det heller!


jaja.

tränat ikväll med storasyster  :) GÖTT!!

körde på crosstrainer 16 min
sittande bänkpress 15 kg. 15-15-10
liggande bänkpress 20 kg 10-10
situpps 10-10
biceps 15 kg 10-10
benspark? 10-15-10
(såndär närman ligger ner på rygg och en person står bakom som man håller i sej i och den puttar net benen. medans jag ska skjuta upp dom igen) tränar magen skitbra :)
och en maskin som tränar bröst tror ja körde jag på också 10-10.

men kände att detta är en bra början eftersom jag är så ovan att träna nu. inte bra att överanstränga sej i början. men de ja kommer köra mest på är nog crosstrainer även lite arm och ganska mycke mage. :)


men nu ska jag sova och invänta morgondagen träningsverk och arbetspass :)


nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0