och då var de över

hur kunde moderaterna vinna, eller ja alliansen. det ändra moderatena tänker på är pengar.
vi sänker skatten och ni får mer pengar. men JAA vad bra..  ska vi gå mot ett land som liknar USA eller?

att SD kom in i riksdan har ja inte så mycke åsikter om, vet inte vad jag ska säga om det faktiskt.
jag var redan säker på innan att dom skulle göra de.
det kom ju inte som en chock.
säker på att 25% eller mer i min umgängeskrets röstade på dom.


själv röstade jag på socialdemokraterna rakt igenom och det är jag nöjd över :)

4 år kvar tills nästa val och då hoppas jag verkligen att folk tänker igenom vad dom röstar på, och jag hoppas verkligen att alla röstar.


men men.
nu ska jag sova. :)

natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0