poooompa!

fick köpa pommes till embla idag som har vägrat och ätit mat. !
så det har hon mummsat i sej.

blir antagligen en utgång ikväll.  träffa lite folk från norge :) ska bli kul.. jennifer har lyckats att få med mej :)
men enligt facebook ska jag ju träffa min kärlek denna helg. så kanske bäst att gå ut och göra stan osäker . :P haha


men ett stort problem ( som dom flesta tjejjer har antagligen) VAD SKA JAG HA PÅ MEJ??
alltid ett stort problem tycker jag, visst kläder har jag ju gott om . men de duger ju aldrig :P
beslutsångest. men det löser sej nog förhoppningsvis.
annars får ja väll gå ut naken ;) (INTE)

är väldigt trött. känner att jag skulle behöva vila. men de blir de nog inget med. för då kommer embla ockås somna. så då somnar hon aldrig ikväll. och det är ju inte så roligt för den som är barnvakt ikväll :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0