prosit!

jag har gått och blivit förkyld! usch.. 

och en sak till, jag är jävligt trött på stan. men ska dit i morgon också. sen ska ja inte dit för ens på måndag.
är farligt för mej att vara på stan! haha hittar ju saker jag vill ha överallt .. inte bra, inte bra.
idag kom jag hem med en jacka 1200 kr. gött! blir fattig denna månad, så ska betala en del räkningar imorgon, så får vi se va mke pengar ja har kvar sen ;) men men överlever gör ja iaf. :D
men jag är RÅÅÅ nöjd över min jacka. såå den ska användas mycke! så det var ett värt köp ;)

ska upp halv 8-8 imorgon så jag hinner duscha å fixa mej innan jag ska lämna embla på dagis och åka in till stan :)

men nu ska jag sova och drömma mej bort till något bättre!

nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0