show me a smile!

är jätte trött! vart på af idag. 9.00 var jag där. gick upp 7.00. och nu är jag jätte trött!

handlat mat, gött att fylla på lite i skafferi och kyl ;)
handlade relativt nyttiga saker idag. onyttigaste var väll pastan och brödet :P

men men. becca kommer hit. ska bjuda henne på lunch , ska skriva i massa papper som ska skickas iväg idag eller imorgon.
ska försöka hinna träffa nina och casper och leia också :)

vet inte vad jag ska göra för lunch, men ngt nyttigt iaf. :P kanske nått med couscous eller bulgur. eller en soppa.
embla ska ha pannkakor iaf. de har hon beställt. :)

ska gå med i viktväktarna tror ja. :P haha.
visst man kan börja äta nyttigt och gå ner i vikt hemma också. men jag behöver något som puschar mej. :) och sen vet jag ju att andra har fått bra resultat. så 10-15 kg vill jag ha bort till nästa sommar! min kropp ska bli den den var innan jag fick barn! :)
så nu tror jag att jag är redo att göra detta!

tjipptjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0