sidecut

märks verkligen att de är INNE nnu. alla vill göra de. därför avstår jag! :P
tycker verkligen de är skit fint.
men känns som att alla vill ha de och många gör de.



men säger så här innan ni gör de. var riktigt säker på att det är de ni vill ha. liksom man rakar ju ändå av en bit av håret och det tar ett bra tag innan de växer ut.
pröva sej fram är nog det bästa. fläta typ 2-3 små inbakade flätor där ni hade tänkt att ha den, och gå så en hel dag. så vet man om man passar i det eller inte . :)

jag vat att ja själv skulle ångra mej som fan, får panik bara av att klippa av en decimeter av håret.
eller som när jag klippt lugg, finns ingen som ångrar sej mer än jag då. :P haha

men imorgon ska jag boka tid hos frissan. blondiiie ska bort. blir brunett ist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0