you did what you did to me, now it´s history i see!

är så jäkla trött!
men var en väldigt bra och rolig kväll igår. :)
kändes behövligt efter denna veckan! ska snart gå ner och hänga tvätt och sedan ska jag fixa lite mat till embla som vägra äta förut. efter det ska jag träna, duscha, ha myskväll med embla :) har köpt hem morötter, gurka, blomkål och dipp. så det ska vi mummsa på ikväll :)

imorgon börjar en ny vecka som jag hoppas kommer bli bättre än denna som varit.
imorgon ska jag till jobbtorg och ha ett avslut där :)
tisdag ska jag till arbetsförmedlingen,
onsdag ska jag till en kurator och prata ur mej lite :) och även på en jobbintervju. 

can´t remember when i last saw you laughing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0