dag 2 :S

håller på att sluta röka, inte rökt på 2 dagar.
köpte zonnic igår, typ som nikotin pulver i nån pappersgrej så det ser ut som en snus, stod att i början kan man ta från 8-12 st. försöker hålla mej till 4 kanske,vill ju inte bli jätte beroende av nått annat, så jag tar det när de krisar lite. men det är det att jag är så sugen på att sätta mej på balkongen och bara röka, är egentligen inte röksugen. utan det är vanan att sitta och röka som är så jobbig. har rökt sen jag var 13 år. :S hade ett uppehåll när jag vänta embla och några månader efter hon föddes. rökt bort runt 100 000. sjukt äckligt. fy!!
men ska va stark, måste klara det här.
så ja tycker fler ska sluta röka nu. tänk att ni kanske sparar 10-14000 per år. man kan göra en hel del för dom pengarna.. :)
kommer se ut som en köttbulle och rulla fram tillslut tror jag. :( (har börjat små äta )  men ska börja träna imorgon. måste det! så jag inte stiger massamassamassa i vikt, vill ju faktiskt gå ner i vikt och bli tränad igen! :)
men jaa, fy fan vad svårt det är.
att börja röka är det största misstaget jag gjort i hela mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Fia

Bra sara:) skulle åxå försöka sluta. Börja med plåster ett tag gick hur bra som helst, inga problem att inte röka! Men plåstren tog slut och pengarna åxå. Då blev de riktigt jobbigt! Ska baskemig köpa nya plåster. De är bra:) lycka till

2011-08-16 @ 15:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0