feber!

vaknade i panik klockan 4 inatt och trodde jag stängt av alarmet i sömnen. :S så jag sprang upp och tog på mej mjukisar å tröja, efter det kollar jag på  klockan och ser att jag kan sova 2 timmar till. lägger mej i sängen bredvid embla och känner att hon är varm som en kamin.
så mormor/mamma fick tar ut VAB idag för lillgumman så jag kom iväg och jobba. men får skippa jobbet imorgon och ha en mammis och emblis dag. :) <3
och imorgon kommer ju mitt stora hjärta hem också :D gud så jag har saknat dej :) <3 abstinens!!

har kommit i ett extremt shoppingsug också. ( alltså väldigt mycke mer än vanligt) går in på typ hm och lägger ner massa i shoppingbagen, men jag beställer det inte. som idag efter jobbet gock jag in på åhlens och hitta massa barnfilmer jag vill köpa till embla. vart jag än vänder mej om hittar jag saker jag vill ha.
men jag har sagt till mej själv att minska shoppingen denna månad och spara pengar.
LYCKA TILL. för det behövs!!
sen så är de inge kul egentligen att köpa kläder nu heller, vill gå ner i vikt först.
ska iaf köpa gymkort. men inte bestämt vart än. njoy eller KMTI blir det nog iaf :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag rekommenderar nJoy, fräscht gym o de har allt! :)

2011-02-03 @ 11:37:27
URL: http://onepiece.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0