FET MAT

pommes, falafel och bea sås blev de till lunch idag. fast embla hade köttbullar då . vart latast i världen idag. har inte orkat göra något. eller jo jag diskade ju förut.
men det är en sån dag som jag bara skulle kunna ligga kvar här i soffan och glo på datorn.

embla går omkring naken här hemma, har inte orkat tagiit fram kläder till henne. vi båda ser ut som troll i håret. så de får snart bli en dusch för oss skulle jag tro..

idag är en sån dag som jag känner mej lite som en dålig mamma. fast embla är ju visserligen sjuk och jag har mensverk. så det finns inte så mycke som vi orkar eller kan hitta på heller. så de blir en riktig slappisdag.
jag gillar slappisdagar. bara slöa i soffan, äta onyttigt, se på film och mysa :)
fast ska nog försöka mej att gå ut på en promenad ikväll så jag får något vettigt gjort idag.

just de ja. blir jobb för min del imorgon, börjar 06.00 så 04.50 ringer kockan imorgon och jag har sån tur så jag kan åka med min syster till jobbet. :)
hoppas på att de blir jobb några fler dagar denna vecka.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0