sjuklingen min

embla har feber än. 5e dagen, eller 6e dagen är det nog.
ringde barnavårdscentralen, där sa hon att det antagligen hänger ihop med emblas förkyldning. hon är ju hostig och snorig än. men blir det inte bättre snart så får vi kolla upp det.

och jag har sån himla mensvärk att jag inte vet vart jag ska ta vägen . ligger just nu i sängen med täcket på och tycker synd om mej själv.. HATAR MENS, fast de gör väll varenda tjej.. så man är ju inte ensam om det iaf.
usch! dumma dumma vecka !! 

jag har iaf diskat undan ett berg av disk och embla ligger i sin säng och kollar på madicken  :)
undrar vad ja kommer orka hitta på idag. blir nog inte många knop iaf. städa lite, leta lägenheter och bara slappa ;) låter som en bra idé enligt mej.

niklas åkte på jobb igår, och kommer hem på torsdag igen. och så här fortsätter de varje vecka. men tror det är rätt bra att få sakna varandra :)


men jaa. nej ska vila ett tag nu. och hoppas på att inte embla river lägenheten under tiden. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0