usch!

nej måste ta tag i träningen nu. har hamnat i gamla ovanor nu. fet mat plus att jag blivigt så glass och kak beroende. :S aldrig vart det innan. men nu är jag sugen på det jämt. :S inte konstigt att det poppar upp nya finnar hela tiden.

nej från och med imorgon ska jag va nyttig!  ( eller nyttigare iaf ) ;)


ja idag har jag jobbat, så är skapligt trött. började 6 idag. uuh jobbigt!!
beställt kläder för 1½ tusen, och gav pappa lika mycke. 3000 på en dag :S eller ja sen massa små saker också. men nu ska de inte handlas mycke mer denna månad. lite mat typ och nått till niklas. :P sen måste jag spara resten. ujujuj!
men tur att det är den 8de redan. snart kommer nya pengar in igen..  (haha)

jag och embla har duschat och ätit pizza nu ligger min älskade gumma i soffan och kollar barnprogram.
skulle behöva ut på en promenad känner jag. me tror inte jag hinner det ikväll. måste komma isäng tidigt, för i morgon är de jobb igen. 05 ringer klockan.


saknar niklas himlans mycke nu också.
och jag är för van vid singellivet. mamma påminde mej igår om att det var alla hjärtans dag om 1 vecka. vad ska man köpa då :S??   haha tur att niklas är lika vimsig han. haha..  <3
embla sa idag att niklas var hennes bästa vän. lite små gulligt faktiskt. haha :)



sitter och dunkar musik på mamma å pappas dator och kollar gamla bilder :) 


haha! fläskläpp och ser jätte förvånad ut :) mitt älskade hjärta som inte ens är sådär liten längre. 4 år blir hjärtat 1 juni. tiden går fort. vill bara stanna upp den ett tag. bara ta vara på denna tiden. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0